Серпень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

admin

Випускний

В дитсадочку нашім свято:
Сміху, радості багато.
Випускний сьогодні в нас,
Розтаватися вже час.
В Зорянському ДНЗ пройшли яскраві випускні в групах №1,6,9.
Св’ято підготовили вихователі: Федорук С.О., Янковська Л.А., Салата О.М., Степанюк Л.В.,Авега В.А.музкерівники: Кукуян Г.С., Фізик М.В., Княжук А.Ю.

20170525_150558

20170525_154614

20170525_162747

20170524_170529

IMG_1019

IMG_1028

20170531_152219

20170531_163435

20170531_153322

Без реклами – немає успіху

Інтегроване заняття в старшій групі  з економічного виховання

Тема.     Без реклами – немає успіху

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з рекламним бізнесом. Закріплювати знання дітей про рекламу;її види та місце розташування, історію її виникнення. Вчити розуміти інформацію, яку несе реклама, встановлювати взаємозв’язок між рекламою та торгівельним бізнесом.  Розвивати в дітей уяву, мислення, логіку. Виховувати культуру бізнесу, діловитість, творчість, естетичний смак.

Матеріал: мультимедійна презентація, різновиди друкованої реклами, «чарівний мішечок» з набором різних іграшок (овочі, фрукти, тваринки), кольорові олівці, фломастери, розмальовки для реклами, вірш про рекламу.

ХІД

  • Діти, подивіться, скільки гостей до нас завітало. Давайте привітаємось з ними. (Доброго дня!).
  • А ще подякуємо за очі, які палають добротою. (Дякуємо)

Дидактична гра «Спорчений телефон» (Діти сидять на ковбику. На слова «Швидше друже не зівай, телефон свій передай, 1-2-3 слухавку візьми» діти передають телефон, на кому зупинилось, той відповідає на запитання.

Лунає телефонний дзвінок від Гнома, який просить про допомогу. Діти запрошують Гнома до себе… Розпитують, що з ним сталося. Гном жаліється, що у нього не купують товар.

Гном:  –  Діточки, може ви мені допоможете?

Вихователь: – Так, наші дітки тобі допоможуть, а ти сідай і слухай…. Покажи, що ти приніс на продажу.

(Гном викладає продукти з кошика на стіл – гарбузове насіння, мед, картопля, яблука)

  • Діти, як можна назвати те, що було у кошику у Гнома? (Товар)
  • А чи помітили Ви, що з ним не так?

Діти: – Він неправильно упакований. У нього немає товарного вигляду…

  • А, що таке «товарний вигляд»? (Якісний, гарно упакований…..)
  • Тож, дітки, допоможемо Гному надати товарний вигляд його товару? (Діти вибирають предмети для упаковки товару)
  • А ще кожен товар має свою ціну. Що таке ціна? ( Вартість товару у грошах)
  • Потрібно наклеїти цінники…(Діти пишуть і допомагають наклеїти цінники на товар). А от ціну напиши ти, Гномику.
  • Ой, дякую, здається я вже зрозумів. То, що я побіг на базар?(Складає товар у кошик)
  • На базар ми підемо з тобою разом, побачимо товар і прицінимось.

Фізкультхвилинка «А я молода на базар ходила»

  • Ми маємо повернутися і ще дещо з тобою обговорити
  • Для твого товару потрібна гарна реклама.
  • А, що таке реклама?
  • Діти давайте розкажемо Гномові все про рекламу.
  • Що означає слово «реклама»? (кричати)

Чому? Першу рекламу придумали торгівці на базарі , це було дуже давно, коли люди були не освічені, вони не вміли писати.

  • Хочеш побачити , як це було

Гра–імітація «Перша реклама» (Діти голосно рекламують свій товар, стараючись перекричати один одного)

  • Для чого потрібна була реклама?(Відомості про товар, його якості, де можна придбати).

Вірш «Хто підкаже, що купити»

Хто підкаже, що купити,

Де знайти потрібну річ?

Допоможе вам реклама,

Що не спить і день і ніч.

На парканах, на машинах

На екранах ,на вітринах,

На тролейбусі й метро

Нас запрошує бюро

Ідіть, ідіть, біжіть, летіть

Наш товар хутчіш купіть

Бо тепер, як не кажіть

Без реклами важко жить.

  • Якою буває реклама?
  • Вулична,телевізійна, радіо, транспортна, друкована.
  • Яка реклама у мене в руках? (Друкована)-роздає дітям.

Розгляньте будь ласка реклами і скажіть, який товар вони рекламують і для кого цей товар?(Відповіді дітей).

А тепер подивимося рекламу…

Мультимедійна презентація «Види реклами»

  • Як називається ця реклама?(телевізійна).
  • Який рекламний ролик Вам сподобався найбільше? Чому?
  • Яка сподобається мамі, татові, Чому?
  • А чи весь товар треба рекламувати? (Якісний , корисний інакше це обман).
  • Так це буде обман, а ми купуємо «кота в мішку».

Зараз ми в таку гру пограємо.

Гра «Кіт у мішку» (дитина описує іграшковий товар)- діти мають відгадати хто це, що це.

  • Діти, а хто пояснить чому так часто дорослі говорять «купив кота в мішку»?(Слухаючи рекламу люди купують товар. А коли починають їм користуватися – розуміють, що їх обманули)
  • Щоб рекламувати товар потрібно все про нього знати (з чого, як росте що виготовляється, де використовується тощо)

Гра» склади логічний ланцюг»

У кожної дитини на столі конверт з завданням (потрібно скласти ланцюжок. Що з чого вийшло і коротко пояснити:насіння-яблуня-яблука-повидло, пироги і т.д.)

Гном: – Гарно ви виконали, а я так зможу?

Словесно гра «Що з цим можна зробити?»

Папір-різати, клеїти і т.д.

Дерево- рубати, пиляти і т.д.

Залізо- клепати, згинати і т.д.

  • В тебе, Гномику, теж не погано виходить…
  • Ану розкажи нам як ти пропонуєш мед продавати.  Мед! Купуйте мед!
  • А тепер послухай як це можуть робити діти:
  • «Купуйте мед- найкращі ліки й ви перестанете хворіти» і т.д.
  • Це була словесна реклама, а можна зробити іншу, але для цього потрібно рекламна агенція.

Там працюють спеціалісти рекламного бізнесу, або фахівці. Ти замовляєш їм рекламу на певний товар  і кажеш де ти хочеш, щоб його розмістили, але за це потрібно заплатити гроші.

Реклама – це цілий бізнес (рекламний бізнес). І він зараз дуже процвітає, адже ми бачимо дуже багато реклами навколо і протягом дня звідусіль.

  • Діти, що повинні вміти робити рекламні агенти. (Вміти малювати, добре володіти комп’ютером, мати гарні знання про даний товар, писати вірші тощо).
  • Хочеш з нами погратися в «Рекламну агенцію» (Дітям роздані розмальовки з фруктами, квітами. Гном робить замовлення, а діти мають домалювати рекламний елемент: бочечку з медом, соки в різній тарі тощо).
  • Ну як, Гномику, ти все зрозумів щодо реклами своїх товарів? (Дуже вам дякую. Я багато навчився і ми з братами Гномами будемо правильно фасувати товар на продаж, а також складати йому рекламу. А можна мені буде у діток просити допомоги? У них так чудово виходить).

Авжеж, ми завжди будемо раді вам допомогти.

20170420_100640    20170420_101143

20170420_101719

20170420_102104

20170420_102816

20170420_103534

20170420_105242

20170420_105442

День захисту дітей.

Діти-наш найдорожчий скарб, наша радість і наше майбутнє.
У перший день літа святкують радісне свято – День захисту дітей. Це світле свято відзначили у Зорянському ДНЗ ясла-садок за участю артистів Рівненського лялькового театру. Музкерівники Кукуян Г.С. та Фізик М.В. організували танцювальний флешмоп, вихователі провели конкурс дитячого малюнку на асфальті . На закінчення святкування всі учасники конкурсу запустили повітряні кульки.
20170530_112746
20170530_115643
20170530_112248
20170601_102330
20170601_102805
20170601_103716
20170601_104032 — копия
20170601_104855
20170601_104055

“Гаївки линуть Україною”

Таке чудове національне свято було проведено з дітками середньої групи “Барвінок” музкерівником Кукуян Г.С. та вихователями Головчук О.М., Янковською Л.А..

Весна-це Пасха, ігри і забави. Отож і лунали веснянки, народні ігри, гаївки, хороводи.

20170505_101829

20170505_102144

20170505_102229

20170505_103435

20170505_111117

20170505_111611

20170505_111659

Виховання пам’яттю!

Повагу до героїчного минулого свого народу слід виховувати ще змалку.

В Зорянському ДНЗ вже стало традицією 10 травня похід з дітьми до Пам’ятника полеглим воїнам.

Попередньо вихователі проводять з дітьми бесіди, заняття та налаштовують до походу.

Емоційне сприйняття такого дійства найбільш яскраве в пам’яті саме для малечі.

20170510_113208

20170510_112116

20170510_112322

20170510_112537

20170510_112624

20170510_112654

20170510_112749

 

Пасхальні фантазії

Христос Воскрес!

Воістину Воскрес!

“Котилася писанка з гори на долину,

Прикотилась прямісінько до нас на гостину…”

Весь християнський люд святкує Великдень. За традицією до такого свята печуть паску та розмальовують писанки .Сьогодні дуже великий вибір, як традиційних технік, так і креативних з сучасними техніками.

В Зорянському ДНЗ оформлена виставка до Великодня “Пасхальні фантазії”. Тут виставлені художньо-творчі роботи вихованців, батьків та педагогів.

Яка ж тут Різнобарвність, багатогранність писанок!

20170420_155116

20170420_082703 — копия

20170420_083136 — копия

 20170420_081742 — копия 20170420_081939

20170420_083213 — копия — копия

20170420_082105

Бджілка і квітка

Весна завітала і до наших самих молодших!

Як пробуджується весна, так і розкриваються перші паростки талантів.Дітки групи райого віку №2 Калинка провели свято “Бджілка і квітка “Музкерівник Фізик М.В. та вихователі  Крупич В.А., Степанюк Л.В.

P70329-103425

P70329-103533

P70329-103923

P70329-103842

P70329-104339

P70329-104822

P70329-105704

Подорож весняної краплинки

Вода- починається з краплинки.

Ця  тема розкрита під час  святкового дійства дітьми середньої групи №3 Соняшник  “Подорож весняної краплинки”.

Музкерівник Кукуян Г.С., вихователі Жук В.В., Тимощук Є.С.

3B3A2993

3B3A3000

3B3A3036

3B3A3022

3B3A3052 — копия

3B3A3075

3B3A3087

3B3A3136

“Як козаки по сіль ходили”

Інструктором з фізкультури Лукащук Л.А. була проведена весела,колоритна спортивна розвага “Як козаки по сіль ходили” з дітьми старшої групи №6 вихователі: Салата О.М. та Степанюк Л.В.

Фізкультурна розвага для дітей старшої групи.

Учасники свята заходять до зали.

Дитина

У садочок рідний свято завітало,

Діток-козачаток разом всіх зібрало.

Ведуча (гукає)

Господине! Де ти?

Тітонько Оксано!

Час гостей стрічати-

Козачаток вправних!

(Заходить засмучена господиня – тітонька Оксана)

Господиня

Козаків на свято запросила,

Білу скатертину постелила,

Тільки стала страви готувати,

Як розбійники зайшли у хату!

Не взяли вони ні страв, ні грошей,

Відібрали – ох же ж! – найдорожче… (Плаче)

Те, без чого страви  несмачні…

Діти, допоможемо мені?

Дитина

А що ж у вас розбійники забрали?

Господиня

Ці кристалики тверді

Світлі, аж іскряться,

Народились у воді,

А води бояться.(Сіль)

Ведуча

Треба тітоньці допомогти

Дорогу пропажу віднайти!

Допоможемо?

Дитина

Звичайно допоможемо

Маєм силу і завзяття,

Не страшні нам перешкоди,

Бо козацького ми роду.

Ведуча

Перш ніж у подорож збиратися,

Всім треба добре розім’ятися.

Розминка

(Патріотичний танець)

Ведуча

Тож ставайте, козаки! Позмагайтесь залюбки.

Зробите ви добру справу, буде вам і честь і слава.

У команди об’єднайтесь,

Швидко коників ладнайте,

У дорогу вирушайте!

Естафета «Козацькі коні»

Діти виконують стрибки на фітболах по прямій, острибують навколо мішечків і повертаються назад.

Ведуча

Річка береги широкі розстелила на шляху,

Та малята-козачата подолають цю ріку.

По камінчиках пройдуть – так і річку перейдуть.

Естафета «Дніпрові пороги»

( Діти переступають з «камінчика» на «камінчик», просуваючись уперед, до «озерця», бігом повертаються в команду.)

Ведуча

Гори стали перед нами- не пускають козачат,

Та тунелі під горами швидко проведуть малят.

Дитина (капітан)

Під горою сіль знайдемо,

Господині принесемо!

Естафета «Солоні гори»

( Діти по черзі заповзають у «тунель», беруть кожен по одному мішечку з сіллю і бігом повертаються в команду.)

Дитина

Люба тітонька Оксано, господине наша славна,

Ми всі здолали перешкоди, сіль повертаємо в господу,

Щоб більше ви не сумували, та нас смачненько пригощали!

Ведуча

А зараз завдання для наших хлопчиків

«Вози»

( Перший учасник стає на руки , а другий учасник тримає його за ноги.Той хто на руках має пройти до зазначеного орієнтира і повернутися назад)

Ведуча

Стережіться, козачата! Бачу, що розбійник йде.

Швидко – швидко – час ховатись: там вас злодій не знайде.

(показує рукою, де сховатись)

Заходить розбійник грізно звертається до дітей.

Розбійник

Де запас наш солі дівся? Я без солі не наївся!

Не смачне без солі сало, хліба й огірків замало…

Козачата, начувайтесь і за тином не ховайтесь!

Зараз я усіх впіймаю, швидко сіль повідбираю!

Рухлива гра «Козацький тин»

(під укр.нар. мелодію «Гопак»)

Дівчатка стоять у колі, а хлопчики тримаючись за руки утворюють «тин». Дівчатка бігають у різних напрямках, пробігаючи через коло, а розбійник ловить їх, доки звучить музика.

Ведуча

Бач, розбійник наш стомився. Попід тином ледь не впав – козачат дарма лякав!

Ти, розбійнику, за тином козачаток не чіпай.

Добрим стань – лишайсь на святі, а лютуєш – то тікай!

Розбійник

Лютувати я не стану – ваші козачата вправні

Зовсім змучили мене, та прохання є одне:

Дайте прошу солі жменьку, їжа щоб була смачненька…

Ведуча

Залишайся – нагодуєм ,поспіваєм, затанцюєм!

Час прийшов відпочивати, гарну пісню заспівати!

(Усі діти разом водять хоровод «Ой у лузі калина»

Ведуча

Поки діточки співали, господиня вправна частування зготувала.

Пригостить нас славно!

Господиня

Добре ви попрацювали, перешкоди подолали

Справжні козачата!

А чим буду пригощати, маєте самі вгадати!

Загадка

У землі вона зростає, коричневий колір має.

Її смажать і печуть, а ще варять і товчуть.

Овоч цей всі люблять дуже. Як же він зоветься друже?

(Картопля)

Гра «Нагодуєм козака»

Господиня вибирає двох козаків і двох дівчаток господарочок. Козаки сідають на стільці, а дівчатка із зав’язаними очима годують їх картоплею.

Господиня

Мої любі помічниці – наче справжні чарівниці!

Всіх ми будем пригощати, картопелькою частувати.

А щоб нам було смачненько, присолім її гарненько.

Ведуча

Уже закінчилось наше свято, та не козацькая доба!

Зростають юні козачата і вчаться мудрості й добра.

У єдності – козацька сила, тож будьте дружними завжди,

Щоб Україна наша мила пишалась добрими людьми!

DSC_2235

DSC_2333

DSC_2378DSC_2305

DSC_2353

DSC_2440DSC_2453

DSC_2486

Тема: Весняна пташка

Заняття  з малювання ІІ молодша група

 

   Освітні завдання: продовжувати знайомити дітей з народними святами та звичаями; виховувати інтерес до народних свят, почуття патріотизм на основі поваги та любові до природної краси рідного краю, бажання зробити приємне близьким людям, охайність; розвивати увагу, навички спілкування з дорослим, діалогічне мовлення, образне мислення, образну уяву, пам’ять, дрібну моторику рук, відчуття форми, ритму, позитивне ставлення до спільної діяльності з педагогом, сенсорні здібності;

учити дітей декорувати площинні зображення пташок елементарними способами (прямими, хвилястими лініями, крапками, ознайомити з мазками); дати дітям елементарні знання про жайворонка, його зовнішній вигляд; закріпити диференціацію кольорів (жовтий, червоний, синій, зелений);

словникова робота (жайворонок, пташка, весна, червоний, жовтий, зелений, голова, крило).

Матеріал: аудіозапис пісні жайворонка, зображення жайворонка, кошичок із випічкоюу формі пташок, столик для частування, чашки з узваром, паперові серветки; аркуші форми  з зображенням пташки жовтого кольору (для розмальовування), гуаш червоного ,зеленого та синього кольорів, пензлики, склянки з водою, серветки.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Діти сидять півколом на килимі.

Привітання

Добрий день, малята,

Любі хлопчики і дівчата.

З давніх пір і понині

Кажуть в нас в Україні

Здоровенькі були!

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Посміхніться до гостей,

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

З кінцем зими прийшла вона,
Улюблениця всіх, (Весна)

Вихователь-  Дітки,на дворі потеплішало, це до нас прийшла весна .

А що з весною настає ?А чому це так буває ?А що синіє на землі ? А над полем що бринить ?

А як ми весну закликали ?

Діти, послухайте — хто це співає? (Вихователь вмикає запис співу жайворонка.)

Це голос весняної пташки —жайворонка. Ось він який (показує ілюстрацію з зображенням жайворонка).

А яких ви знаєте птахів,які співають навесні ? Граки,шпаки,соловей,сокіл,лелеки,чорногузи.

Вам сподобалося, як співає ця пташка? Послухайте ще раз. (Діти слухають запис повторно.)

Як ви гадаєте, про що співає жайворонок?  (Відповіді дітей.)

Годі, квіточки , вам спати!
Час уже давно вставати!
Гляньте: сонечко сміється,
В небі жайворонок в’ється.
В’ється, радісно співає, –
Вам про весну сповіщає!
Вихователь –  Він співає про те, що при- йшла весна, надворі потеплішало і жайворонок повернувся додому з далеких країв.

Послухайте

А ще було заведено таких пташок розмальовувати й дарувати своїм близьким. Хочете порадувати ваших мам і тат? (Відповіді дітей.) Я приготувала для вас ось таких пташок і зараз покажу вам, як їх прикрашати.

(Показує аркуші з зображенням пташок для розмальовування.)

Вихователь демонструє дітям зразок виконаної роботи, звертає увагу на кольори, ритмічність тощо. Далі показує та пояснює прийоми роботи, нагадує правила тримання пензлика, користування ним, звертає увагу на охайність. Сідайте за столи та будьте дуже уважними. (Діти сідають за столи).

Послухайте про нього віршик.

В небі жайворонки в’ються,

Заливаються-сміються,

Грають, дзвонять цілий день,

І щебечуть, і співають,

І з весною світ вітають

Дзвоном радісних пісень. (О. Олесь)

Вихователь –  А ще в Україні печуть випічки  у вигляді пташок, щоб весна прийшла раніше. Цю випічку  так і називають — жайворонки. Погляньте, яка  вона гарне (виставляє кошичок із булками). Ми обовязково з вами це печиво покуштуємо після заняття…(Відповіді дітей.)

А ще було заведено таких пташок розмальовувати й дарувати своїм близьким. Хочете порадувати ваших мам і тат? (Відповіді дітей.) Я приготувала для вас ось таких пташок і зараз покажу вам, як їх прикрашати.

(Показує аркуші з зображенням пташок для розмальовування.)

Якого кольору наші пташки? (Жовтого.)

Якого кольору фарби я приготувала? (Червоного, синього,зеленого.)

Вихователь демонструє дітям зразок виконаної роботи, звертає увагу на кольори, ритмічність тощо. Далі показує та пояснює прийоми роботи, нагадує правила тримання пензлика, користування ним, звертає увагу на охайність. Сідайте за столи та будьте дуже уважними. (Діти сідають за столи).

(Фарба має нагадувати за густотою сметану).

Зверніть увагу на зразок, розгляньте його. Ось ці мазки називаються  “зернятка”.

“Зернятко” – це простий мазок, профіль якого залежить від пензлика.

Пензлика натискують так, щоб мазок мав форму краплі води. Повторюючи мазок багато разів, треба намагатися отримати однакову відстань між мазками.

Фізкультхвилинка

Встали дітки,посміхніться,

І до сонця потягніться,                                                                                                                                                                                                                                                                             Дзиґою всі покрутіться,

В різні боки похиліться,

Сядьте,встаньте,пострибайте,

І на стільчики сідайте.

Розподіл дітей по підгрупах. Далі діти І-ої підгрупи розпочинають самостійну роботу. Вихователь застосовує індивідуальний та диференційований підходи. Після них сідає ІІ- га підгрупа малювати.

Вихователь. Що ж, у вас вийшли дуже гарні жайворонки. Оцінка робіт дітей в позитивному змісті.

Увечері ви їх подаруєте вашим близьким. А вам вони подобаються?

А що найбільше сподобалось сьогодні малювати? Що для вас легше малювати? Що не виходить? (Відповіді дітей.)

Вихователь організовує виставку робіт.

Ну а тепер, як я і обіцяла, ми з вами покуштуємо це смачні пироги.

Вам сподобалось печиво? А як воно називається? (Відповіді дітей.)

20170321_09371120170321_093456

20170321_093835

20170321_094135

20170321_094258

20170321_094645

20170321_100503

20170321_100749

20170321_100815

20170321_100827

20170321_101441