Грудень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Тема: Весняна пташка

Заняття  з малювання ІІ молодша група

 

   Освітні завдання: продовжувати знайомити дітей з народними святами та звичаями; виховувати інтерес до народних свят, почуття патріотизм на основі поваги та любові до природної краси рідного краю, бажання зробити приємне близьким людям, охайність; розвивати увагу, навички спілкування з дорослим, діалогічне мовлення, образне мислення, образну уяву, пам’ять, дрібну моторику рук, відчуття форми, ритму, позитивне ставлення до спільної діяльності з педагогом, сенсорні здібності;

учити дітей декорувати площинні зображення пташок елементарними способами (прямими, хвилястими лініями, крапками, ознайомити з мазками); дати дітям елементарні знання про жайворонка, його зовнішній вигляд; закріпити диференціацію кольорів (жовтий, червоний, синій, зелений);

словникова робота (жайворонок, пташка, весна, червоний, жовтий, зелений, голова, крило).

Матеріал: аудіозапис пісні жайворонка, зображення жайворонка, кошичок із випічкоюу формі пташок, столик для частування, чашки з узваром, паперові серветки; аркуші форми  з зображенням пташки жовтого кольору (для розмальовування), гуаш червоного ,зеленого та синього кольорів, пензлики, склянки з водою, серветки.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

Діти сидять півколом на килимі.

Привітання

Добрий день, малята,

Любі хлопчики і дівчата.

З давніх пір і понині

Кажуть в нас в Україні

Здоровенькі були!

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Посміхніться до гостей,

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

З кінцем зими прийшла вона,
Улюблениця всіх, (Весна)

Вихователь-  Дітки,на дворі потеплішало, це до нас прийшла весна .

А що з весною настає ?А чому це так буває ?А що синіє на землі ? А над полем що бринить ?

А як ми весну закликали ?

Діти, послухайте — хто це співає? (Вихователь вмикає запис співу жайворонка.)

Це голос весняної пташки —жайворонка. Ось він який (показує ілюстрацію з зображенням жайворонка).

А яких ви знаєте птахів,які співають навесні ? Граки,шпаки,соловей,сокіл,лелеки,чорногузи.

Вам сподобалося, як співає ця пташка? Послухайте ще раз. (Діти слухають запис повторно.)

Як ви гадаєте, про що співає жайворонок?  (Відповіді дітей.)

Годі, квіточки , вам спати!
Час уже давно вставати!
Гляньте: сонечко сміється,
В небі жайворонок в’ється.
В’ється, радісно співає, –
Вам про весну сповіщає!
Вихователь –  Він співає про те, що при- йшла весна, надворі потеплішало і жайворонок повернувся додому з далеких країв.

Послухайте

А ще було заведено таких пташок розмальовувати й дарувати своїм близьким. Хочете порадувати ваших мам і тат? (Відповіді дітей.) Я приготувала для вас ось таких пташок і зараз покажу вам, як їх прикрашати.

(Показує аркуші з зображенням пташок для розмальовування.)

Вихователь демонструє дітям зразок виконаної роботи, звертає увагу на кольори, ритмічність тощо. Далі показує та пояснює прийоми роботи, нагадує правила тримання пензлика, користування ним, звертає увагу на охайність. Сідайте за столи та будьте дуже уважними. (Діти сідають за столи).

Послухайте про нього віршик.

В небі жайворонки в’ються,

Заливаються-сміються,

Грають, дзвонять цілий день,

І щебечуть, і співають,

І з весною світ вітають

Дзвоном радісних пісень. (О. Олесь)

Вихователь –  А ще в Україні печуть випічки  у вигляді пташок, щоб весна прийшла раніше. Цю випічку  так і називають — жайворонки. Погляньте, яка  вона гарне (виставляє кошичок із булками). Ми обовязково з вами це печиво покуштуємо після заняття…(Відповіді дітей.)

А ще було заведено таких пташок розмальовувати й дарувати своїм близьким. Хочете порадувати ваших мам і тат? (Відповіді дітей.) Я приготувала для вас ось таких пташок і зараз покажу вам, як їх прикрашати.

(Показує аркуші з зображенням пташок для розмальовування.)

Якого кольору наші пташки? (Жовтого.)

Якого кольору фарби я приготувала? (Червоного, синього,зеленого.)

Вихователь демонструє дітям зразок виконаної роботи, звертає увагу на кольори, ритмічність тощо. Далі показує та пояснює прийоми роботи, нагадує правила тримання пензлика, користування ним, звертає увагу на охайність. Сідайте за столи та будьте дуже уважними. (Діти сідають за столи).

(Фарба має нагадувати за густотою сметану).

Зверніть увагу на зразок, розгляньте його. Ось ці мазки називаються  “зернятка”.

“Зернятко” – це простий мазок, профіль якого залежить від пензлика.

Пензлика натискують так, щоб мазок мав форму краплі води. Повторюючи мазок багато разів, треба намагатися отримати однакову відстань між мазками.

Фізкультхвилинка

Встали дітки,посміхніться,

І до сонця потягніться,                                                                                                                                                                                                                                                                             Дзиґою всі покрутіться,

В різні боки похиліться,

Сядьте,встаньте,пострибайте,

І на стільчики сідайте.

Розподіл дітей по підгрупах. Далі діти І-ої підгрупи розпочинають самостійну роботу. Вихователь застосовує індивідуальний та диференційований підходи. Після них сідає ІІ- га підгрупа малювати.

Вихователь. Що ж, у вас вийшли дуже гарні жайворонки. Оцінка робіт дітей в позитивному змісті.

Увечері ви їх подаруєте вашим близьким. А вам вони подобаються?

А що найбільше сподобалось сьогодні малювати? Що для вас легше малювати? Що не виходить? (Відповіді дітей.)

Вихователь організовує виставку робіт.

Ну а тепер, як я і обіцяла, ми з вами покуштуємо це смачні пироги.

Вам сподобалось печиво? А як воно називається? (Відповіді дітей.)

20170321_09371120170321_093456

20170321_093835

20170321_094135

20170321_094258

20170321_094645

20170321_100503

20170321_100749

20170321_100815

20170321_100827

20170321_101441