Грудень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Без реклами – немає успіху

Інтегроване заняття в старшій групі  з економічного виховання

Тема.     Без реклами – немає успіху

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з рекламним бізнесом. Закріплювати знання дітей про рекламу;її види та місце розташування, історію її виникнення. Вчити розуміти інформацію, яку несе реклама, встановлювати взаємозв’язок між рекламою та торгівельним бізнесом.  Розвивати в дітей уяву, мислення, логіку. Виховувати культуру бізнесу, діловитість, творчість, естетичний смак.

Матеріал: мультимедійна презентація, різновиди друкованої реклами, «чарівний мішечок» з набором різних іграшок (овочі, фрукти, тваринки), кольорові олівці, фломастери, розмальовки для реклами, вірш про рекламу.

ХІД

  • Діти, подивіться, скільки гостей до нас завітало. Давайте привітаємось з ними. (Доброго дня!).
  • А ще подякуємо за очі, які палають добротою. (Дякуємо)

Дидактична гра «Спорчений телефон» (Діти сидять на ковбику. На слова «Швидше друже не зівай, телефон свій передай, 1-2-3 слухавку візьми» діти передають телефон, на кому зупинилось, той відповідає на запитання.

Лунає телефонний дзвінок від Гнома, який просить про допомогу. Діти запрошують Гнома до себе… Розпитують, що з ним сталося. Гном жаліється, що у нього не купують товар.

Гном:  –  Діточки, може ви мені допоможете?

Вихователь: – Так, наші дітки тобі допоможуть, а ти сідай і слухай…. Покажи, що ти приніс на продажу.

(Гном викладає продукти з кошика на стіл – гарбузове насіння, мед, картопля, яблука)

  • Діти, як можна назвати те, що було у кошику у Гнома? (Товар)
  • А чи помітили Ви, що з ним не так?

Діти: – Він неправильно упакований. У нього немає товарного вигляду…

  • А, що таке «товарний вигляд»? (Якісний, гарно упакований…..)
  • Тож, дітки, допоможемо Гному надати товарний вигляд його товару? (Діти вибирають предмети для упаковки товару)
  • А ще кожен товар має свою ціну. Що таке ціна? ( Вартість товару у грошах)
  • Потрібно наклеїти цінники…(Діти пишуть і допомагають наклеїти цінники на товар). А от ціну напиши ти, Гномику.
  • Ой, дякую, здається я вже зрозумів. То, що я побіг на базар?(Складає товар у кошик)
  • На базар ми підемо з тобою разом, побачимо товар і прицінимось.

Фізкультхвилинка «А я молода на базар ходила»

  • Ми маємо повернутися і ще дещо з тобою обговорити
  • Для твого товару потрібна гарна реклама.
  • А, що таке реклама?
  • Діти давайте розкажемо Гномові все про рекламу.
  • Що означає слово «реклама»? (кричати)

Чому? Першу рекламу придумали торгівці на базарі , це було дуже давно, коли люди були не освічені, вони не вміли писати.

  • Хочеш побачити , як це було

Гра–імітація «Перша реклама» (Діти голосно рекламують свій товар, стараючись перекричати один одного)

  • Для чого потрібна була реклама?(Відомості про товар, його якості, де можна придбати).

Вірш «Хто підкаже, що купити»

Хто підкаже, що купити,

Де знайти потрібну річ?

Допоможе вам реклама,

Що не спить і день і ніч.

На парканах, на машинах

На екранах ,на вітринах,

На тролейбусі й метро

Нас запрошує бюро

Ідіть, ідіть, біжіть, летіть

Наш товар хутчіш купіть

Бо тепер, як не кажіть

Без реклами важко жить.

  • Якою буває реклама?
  • Вулична,телевізійна, радіо, транспортна, друкована.
  • Яка реклама у мене в руках? (Друкована)-роздає дітям.

Розгляньте будь ласка реклами і скажіть, який товар вони рекламують і для кого цей товар?(Відповіді дітей).

А тепер подивимося рекламу…

Мультимедійна презентація «Види реклами»

  • Як називається ця реклама?(телевізійна).
  • Який рекламний ролик Вам сподобався найбільше? Чому?
  • Яка сподобається мамі, татові, Чому?
  • А чи весь товар треба рекламувати? (Якісний , корисний інакше це обман).
  • Так це буде обман, а ми купуємо «кота в мішку».

Зараз ми в таку гру пограємо.

Гра «Кіт у мішку» (дитина описує іграшковий товар)- діти мають відгадати хто це, що це.

  • Діти, а хто пояснить чому так часто дорослі говорять «купив кота в мішку»?(Слухаючи рекламу люди купують товар. А коли починають їм користуватися – розуміють, що їх обманули)
  • Щоб рекламувати товар потрібно все про нього знати (з чого, як росте що виготовляється, де використовується тощо)

Гра» склади логічний ланцюг»

У кожної дитини на столі конверт з завданням (потрібно скласти ланцюжок. Що з чого вийшло і коротко пояснити:насіння-яблуня-яблука-повидло, пироги і т.д.)

Гном: – Гарно ви виконали, а я так зможу?

Словесно гра «Що з цим можна зробити?»

Папір-різати, клеїти і т.д.

Дерево- рубати, пиляти і т.д.

Залізо- клепати, згинати і т.д.

  • В тебе, Гномику, теж не погано виходить…
  • Ану розкажи нам як ти пропонуєш мед продавати.  Мед! Купуйте мед!
  • А тепер послухай як це можуть робити діти:
  • «Купуйте мед- найкращі ліки й ви перестанете хворіти» і т.д.
  • Це була словесна реклама, а можна зробити іншу, але для цього потрібно рекламна агенція.

Там працюють спеціалісти рекламного бізнесу, або фахівці. Ти замовляєш їм рекламу на певний товар  і кажеш де ти хочеш, щоб його розмістили, але за це потрібно заплатити гроші.

Реклама – це цілий бізнес (рекламний бізнес). І він зараз дуже процвітає, адже ми бачимо дуже багато реклами навколо і протягом дня звідусіль.

  • Діти, що повинні вміти робити рекламні агенти. (Вміти малювати, добре володіти комп’ютером, мати гарні знання про даний товар, писати вірші тощо).
  • Хочеш з нами погратися в «Рекламну агенцію» (Дітям роздані розмальовки з фруктами, квітами. Гном робить замовлення, а діти мають домалювати рекламний елемент: бочечку з медом, соки в різній тарі тощо).
  • Ну як, Гномику, ти все зрозумів щодо реклами своїх товарів? (Дуже вам дякую. Я багато навчився і ми з братами Гномами будемо правильно фасувати товар на продаж, а також складати йому рекламу. А можна мені буде у діток просити допомоги? У них так чудово виходить).

Авжеж, ми завжди будемо раді вам допомогти.

20170420_100640    20170420_101143

20170420_101719

20170420_102104

20170420_102816

20170420_103534

20170420_105242

20170420_105442